
Zwroty
Jak dokonać zwrotu? Skorzystaj z tradycyjnej formy.
1. Towar możesz zwrócić bez podania przyczyny do 14 dni od odebrania zamówienia. Pobierz formularz zwrotu dostępny pod tym linkiem , wypełnij go i dołącz do odsyłanego zamówienia.
2. Spakuj paczkę i odeślij na adres:
Glowear - Grzegorz Kukla
ul. Plac Tysiąclecia 21
08-110 Siedlce
shop@glowear.pl
3. Poczekaj na zweryfikowanie przez nas towaru, zwrot pieniędzy na podany w formularzu rachunek dostaniesz w ciągu 14 dni.
Uwagi:
Produkty muszą być nieużywane.
Zachowaj numer nadania paczki do czasu jej dotarcia do nas.
Koszt przesyłki zwrotnej ponosi kupujący.
Paczki za pobraniem nie są przyjmowane.
Możesz nadać do nas paczkę korzystając z paczkomatu z opcją doręczenia paczki na wskazany adres przez kuriera.
Wymiana
Aby wymienić produkt musisz odesłać poprzednie zamówienie i złożyć nowe. Nie stosujemy przeksięgowania z jednego zamówienia na drugie.
Reklamacje
Jeśli jesteś konsumentem, w przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację należy złożyć na adres e-mail: shop@glowear.pl lub drogą pocztową na wyżej podany adres.
W związku z wadą możesz żądać:
- wymiany rzeczy na wolną od wad,
- usunięcia wady,
lub złożyć oświadczenie o:
- obniżeniu ceny,
- odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.
W przypadku zwracania towaru należy go wysłać na adres:
Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.
Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.
Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.
Jeśli potrzebujesz pomocy napisz do nas na: shop@glowear.pl